Wednesday, May 22, 2013

22nd May. Adjustable Spanner モンキレンチだぞ

Adjustable Spanner
5月22日 モンキレンチだぞ


 
After a long time away, I visited the median tectonic line and…
 久しぶりに中央構造線を訪れ(1週間ぶり!)



touched it.
 さわりました。


 
wild grasses are in bloom, it’s definitely spring now.
 野草が花を咲かせていました。確かに春です!


 
On the way to school, I saw an adjustable spanner on the car. Sometimes it may be useful but it’s very inconvenient when it rains.
  学校に行く途中に、モンキレンチが車についているのを見かけました。時々便利かも知れませんが、雨が降った時不便ですよね・・・。


 
We practiced the traditional dance and
  伝統踊りと


 
cheering.
  応援の練習をしました。

No comments:

Post a Comment