Friday, June 21, 2013

21st Jun. Family Visit 帰省だぞ

Family Visit
6月21日 帰省だぞ


 
When I was jogging, I saw a Japanese gecko, lizard or newt.
 ジョギング中に、ヤモリかトカゲかイモリに会いました。


 
I practiced a field & track activity in the morning. Two of students have a competition on Sunday but I cannot join you, sorry.
 朝、陸上練習をしました。日曜日に大会がありますが、Torojiro先生は参加できません。


 
I finished my work completely and then…
 仕事を完全に終らせて・・・


 
I left Nagano around 4 o’clock.
 長野を4時頃出ました。



At Nagoya station, I ate buckwheat noodles. It was terrible…oh my goodness! It can’t be helped. My place, Nagano, is special. We have a lot of delicious buckwheat needles shops.
 名古屋駅で蕎麦を食べましたが、ひどい味でした・・・。長野県が特別なので仕方ないかも知れません。長野にはたくさんのおいしい蕎麦屋があります。


 
This is Urban Liner limited express for Osaka Namba. I used to take photos of it when I was in Osaka.
 近鉄特急アーバンライナーです。大阪にいる時、よく写真を撮りました。


 
After I arrived at Osaka (around 10 o’clock PM), I had late dinner with my volley ball club member, who has one year ahead of me in our high school. We enjoyed drinking, eating and talking until 3 o’clock AM.
 10時頃大阪について、高校のバレー部先輩と遅い食事に出かけました。3時まで飲んだり食べたり話したりを楽しみました。

No comments:

Post a Comment