Saturday, June 8, 2013

8th Jun. Stay Indoors 引きこもりだぞ

Stay Indoors
6月8日 引きこもりだぞ


 
I went jogging in the morning as usual.
  朝いつも通りジョギングに行きました。
 



 
At lunch, made fried rice.
 昼にチャーハンを作りました。


 
I stayed at home all day long. I cleaned whole house, washed clothes, worked a little, wrote my blog and so on. I made cream pasta around 8 o’clock.
 一日中家にいました。家の掃除をしたり洗濯をしたり、ブログを書いたりして過ごしました。8時頃にクリームパスタを作りました。


 
In the evening, I went for a walk. These are the scenery around my house.
 夕方散歩に行きました。家の周りの景色です。

No comments:

Post a Comment