Saturday, July 6, 2013

6th Jul. The day for school visitation on Saturday 土曜参観日だぞ

The day for school visitation on Saturday
7月6日 土曜参観日だぞ


 
Many parents came together to observe the class. I did arithmetic and
 たくさんの保護者が参観に集まりました。算数と


 
the class for camp. My students were doing well.
 キャンプについての授業をしました。子ども達はよくやっていました。



 
After school, we play soft volleyball with PTA. The volleyball is strange because it has two balls in one court. Of course the rule confuses us. Haha
 放課後ソフトバレーボールをPTAとやりました。ちょっとおかしいバレーで、1つのコートにボールが2つあります。もちろん混乱します。



 
Our team “4th grade” got the first prize.
 4年生は優勝しました。

No comments:

Post a Comment