Sunday, July 7, 2013

7th Jul. Snake & Firefly ヘビとホタルだぞ

Snake & Firefly
7月7日 ヘビとホタルだぞ


 
After the drinking party, I stayed at school. When I left school…
 飲み会の後、学校に泊まりました。帰ろうとした時・・・


 
I found a snake in my school. The snake was off guard maybe because it's holiday so no one was supposed to come today.
学校でヘビを見つけました。今日は休みで誰も来ないはずだったのでヘビも油断していたのでしょう。ほうきで履き出そうとしましたが、扉(写真)の隙間から職員室へ・・・ある先生の机、後ろ側のロッカーの下へ入って行きました。騒ぎになるだろうし、1m程ありましたが毒ヘビではないので黙っておこうと思います(笑)
 



 
At night, I visited the firefly park in Tatsuno town. Fantastic!
 夜に辰野のホタル公園に行きました。幻想的です!

No comments:

Post a Comment