Tuesday, August 13, 2013

13th Aug. Crossing the USA アメリカ横断だぞ

Crossing the USA
8月13日 アメリカ横断だぞ

This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。
(注)気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

Photos of America (1) 31 Jul. – 7 Aug. 写真(1) 955枚 7月31日~8月7日

Photos of America (2) 7 - 15 Aug. 写真(2) 933枚 8月7日~8月15日


 
Around 8 AM, I washed my cloths at a laundry.
  8時頃、コインランドリーで服を洗いました。これが最後になるでしょう。


 
At Seven Eleven convenience store, I bought hotdogs (2 for $3), very cheap.
  セブンイレブンでホットドックを3ドルで買いました。安い!


 
At 11 AM, I checked out my accommodation. It was like a closet but I’m satisfied with it because I could use wifi a lot.
  11時、チェックアウト。クローゼットのような宿でしたが、wifiが使えたので満足です。


 
Because it was raining in the morning,
  朝、雨が降っていたので、


 

I took subway train to the Penn Station.
  ペンステーションまで地下鉄を使いました。


 
I got used to the New Yorker life.
  ニューヨーカー生活に慣れてきました。



 
This is the State Post Office in front of the Penn Station.
  これがペンステーション前の郵便局です。


 
At 3 o’clock, I took train to the Newark International Airport.
  3時頃、電車に乗ってニューアーク国際空港へ行きました。


 
Bye-bye New York! (19:00 local time departed)
  さようならニューヨーク 現地時間19:00 出発


 
After 5 and half hours, I got to LA. (22:00 local time arrived) I can say, I crossed the USA.
  5時間半後、現地時間の22時頃、ロサンゼルスに着きました。アメリカ大陸横断!


 
At the international terminal, I recharged batteries and slept there.

  国際線ターミナルでバッテリーを充電してその辺で寝ました。

No comments:

Post a Comment