Wednesday, August 21, 2013

21st Aug. New term is just around the corner もうすぐだぞ

New term is just around the corner
8月21日 もうすぐだぞ

YAMANEKO photos have come from all parts of the world. Thank you so much! This time Akiko sent me amazing photos from China.
山ネコ写真が世界から届きました。今回はAkiko さんが中国から送ってくれました。ありがとうございます。



 
From Akiko   22 July. 2013
YAMANEKO at the Tibetan temple in Beijing (1) Bla-ma temple
北京にあるチベット寺院の山ネコ1


 
From Akiko   22 July. 2013
YAMANEKO at the Tibetan temple in Beijing (2)
北京にあるチベット寺院の山ネコ2
↑これは世界から届いた山ネコ写真のページ



 
Lately, I saw a lot of crows often while I’m jogging.
  最近ジョギング中にカラスをよく見ます。


 
It was cool in the morning as usual.
  いつも通り朝は涼しかったです。


 
Although, I found frog, I failed to take a photo of it. Maybe next time, I can make it well. Please wait here until we meet again.
  かえるを見つけましたが、うまく写真が撮れませんでした。多分次回うまくいくでしょう。それまで待っててね。


 
I prepared a lot for tomorrow.
  明日のためにたくさん準備しました。


 
I came to the restaurant [ I’ ] for the first time with colleagues. Although this cream pasta was delicious, mine is also good taste.
  I’というレストランに初めて同僚の先生達と来ました。クリームパスタはおいしかったですが、Torojiro先生のも良い味です。


 
I could come back home early because new term has not started yet.
  まだ学校が始まっていないので、早く帰って来れました。


 
I went for a walk before 7 PM. I will be busy since tomorrow.
  午後7時前に散歩に出かけました。明日から忙しくなります。

No comments:

Post a Comment