Sunday, August 25, 2013

25th Aug. Hotel EVERY ホテルエブリィだぞ

Hotel EVERY
8月25日 ホテルエブリィだぞ


 
I had an enough sleep in my car “Hotel EVERY”. My car is perfect for sleeping.
  ホテルエブリィで良く眠りました。寝る為には最高の車です。



 

I parked my car near Toyoshina Railway Station.
  豊科駅近くに停めていたのでした。


 
Following that, I saw around my previous house and
  その後、以前住んでいた家の周りを見て・・・


 
posted the special dance DVDs, which my colleague asked me to make, at my previous school.
  前任校で、同僚の先生からお願いされていたDVDを投函しました。


 
On the way back from Azumino, I visited the historically important bridge in Tatsuno.
  安曇野からの帰り道に、辰野で歴史的に重要な橋を見ました。


 
Although I don’t know about the history, it was an attractive bridge.
  歴史は分かりませんが、魅力的な橋です。


 
In the evening, I enjoyed shopping at this shop. What’s that robot?
  夕方ショッピングを楽しみました。あのロボットは何だろう・・・。

No comments:

Post a Comment