Sunday, October 13, 2013

13th Oct. Shirakaba-ko Lake 白樺湖だぞ

Shirakaba-ko Lake
10月13日 白樺湖だぞ


 
I stayed at an Internet Café as usual.
  いつも通りインターネットカフェに泊まりました。


 
Around 6 o’clock, I walked to the car parking where I parked my car last night.
  6時頃、昨夜車を停めた駐車場へ歩きました。


 
I watched the strange sunrise in a morning mist.
  朝霧の中の奇妙な日の出を見ました。



 
I visited the Shirakaba-ko Lake and…
  白樺湖に行き


 
enjoyed watching beautiful water fall,
  きれいな滝と


 
alpine plant
  高山植物、


 
and Lake.
  湖を見て楽しみました。


 
This is one of my favorite sports called mallet golf.
  お気に入りのスポーツの1つであるマレットゴルフです。


 
When I came back home, I could see the fireworks for 1 minute. The place must be the turning point of my jogging track.
  家に帰った時、1分だけ花火を見ました。この場所はジョギングコースの折り返し地点に違いない。

No comments:

Post a Comment