Saturday, October 19, 2013

19th Oct. Eggs 卵だぞ

Eggs
10月19日 卵だぞ


 
Occasionally it’s good to go jogging in the rain.
  たまには雨の中ジョギングするのも良いかなと・・・


 
The level of the Miwa Lake’s surface is very low now.
  美和湖の水面が今はとても低いです。


 
At last I found that this plants stick to my clothes every time. Next time I can avoid it.
  この植物が衣服に毎回へばりついてくると発見しました。次回から避けます。


 
Around noon, I was invited to the restaurant, which serves delicious meals with eggs, by Noriko who held her retirement party last week. I moved to Suwa city.
  昼頃、先日ご退官パーティーを開いたNorikoさんに招かれ諏訪へ行きました。卵料理で有名なお店です。


 
I ate a lot of luxurious egg food. Thank you for inviting me.
  豪華な卵料理をいっぱい食べました。お招きいただきありがとうございます。



 
On the way back, I had my hair cut.
  帰り道、散髪に行きました。


 
What an annoying temporally traffic signal!
  あぁ片側通行うっとうしい・・・





Because I got a lot of souvenirs, delicious eggs, I bought these frying pans. I use them for…
  たくさんのお土産(おいしい卵)をもらったので、これらの鍋を買いました。何に使うかというと・・・

No comments:

Post a Comment