Thursday, October 24, 2013

24th Oct. Wireless 無線だぞ

Wireless
10月24日 無線だぞ


 
I walked around my house.
  家の周りを歩きました。


 
I saw a beautiful scenery as usual.
  いつも通りキレイな景色を見ました。



 
We improved our chorus.
  合唱が上手になりました。


 
Because my keyboard has broken, I bought a new one at night. I chose a wireless. It’s very convenient. I don’t have to leave my table.
  キーボードが壊れたので、夜新しいのを買いに行きました。無線を選びました。テーブルから離れる必要がないので便利です。

No comments:

Post a Comment