Saturday, October 5, 2013

5th Oct. Cleaning, Cycling,, Washing 掃除、サイクリング、洗浄だぞ


Cleaning, Cycling,, Washing
10月5日 掃除、サイクリング、洗浄だぞ


 
We had a PTA work at 8 AM. I was very busy with cleaning so I couldn’t take a photo during work.
  PTA作業がありました。掃除に忙しくて、仕事中、写真が撮れませんでした。


 
Just before 2 PM, I visited Heike no sato restaurant, which is one of my favorite place. It takes me 20 minutes (4.5 miles) by bicycle. Unfortunately it was closed since at 1:30 to 5 PM. Oh man!
  2時前に平家の里というお気に入りの食堂に行きました。自転車で7km、20分です。1:30~5:00まで休みでした。あちゃ~


 
I moved to the other restaurant “Irinoya” instead, and ordered cutlet set menu. There seem to be a lot of restaurants in my village. Actually that’s all.
  入野谷という、他の食堂に行ってカツ定食を注文しました。我が村にはたくさんの食堂があるように思えますが、これで全部です・・・。


 
On the way back, I went on the same trail as my jogging. Bicycle speed is much faster than jogging speed.
  帰り道にジョギングコースを走りました。自転車は走りよりずっと速いです。


 
Following that, I washed my car and bicycle with the special equipment, high-pressure cleaner.
  その後、車と自転車を高圧洗浄器で洗いました。


 
Complete!
  完璧っす!


 
Frog is having a rest.
  カエルが休んでおります。

No comments:

Post a Comment