Sunday, October 6, 2013

6th Oct. Kozenji temple in Komagane city 駒ヶ根・光善寺だぞ

Kozenji temple in Komagane city
10月6日 駒ヶ根・光善寺だぞ


 
They’ve almost finished reaping rice fields in Nagano.
  長野ではほぼ米の収穫が終わりました。


 
I visited Kozenji temple after a long time away. I used to come here when I was taking volunteer training in Komagane.
  久しぶりに光善寺へ行きました。ボランティア訓練を受けている時、よく来ました。



 
This is Hayataro which is historically famous dog in Komagane.
  駒ヶ根で歴史的に有名な犬、早太郎です!


 
I enjoyed cycling.
  サイクリングを楽しみました。


 
Finally I got to the observation deck of Bell Shine supermarket.
  最後にベルシャインの展望台に行きました。

No comments:

Post a Comment