Sunday, November 10, 2013

10th Nov. Hotel EVERY ホテルエブリィだぞ

Hotel EVERY
11月10日 ホテルエブリィだぞ


 
I woke up in my car, Hotel EVERY. Because I slept with my bedding, not a sleeping bag, it was more comfortable.
  ホテルエブリィで目覚めました。寝袋ではなく布団で寝たのでさらに快適でした。


 
It was raining all day long so, I stayed at home and
  1日中雨が降っていました。家にいて、



 
went for a walk to the median tectonic line park.
  中央構造線公園まで散歩に行きました。



 
I touched the line as usual.
  いつも通り中央構造線に触りました。



 
I walked along my jogging track a little bit.
  ジョギングコースに沿って少し歩きました。



 
I had a good rest today.
  よい休養が取れました。

No comments:

Post a Comment