Friday, November 22, 2013

22nd Nov. School Visitation 参観だぞ

School Visitation
11月22日 参観だぞ


 
It was the day for school visitation. We had a moral education class but I had no time to take a photo. This is the lecture after my class. Anyway, everything was going well today.
  参観日でした。道徳をやりましたが、写真を撮る時間がありませんでした。参観授業後の講演会です。今日は全部がうまくいきました。


 
After that I went to a drinking party with PTA. We continued drinking beer until 2 AM. Oiaue~. The relation with district is very important I think.
  その後、PTAで飲み会に行き、深夜2時まで飲んでおりました。地域とのつながりは大切です。

No comments:

Post a Comment