Tuesday, November 5, 2013

5th Nov. Golf ゴルフだぞ

Golf
11月5日 ゴルフだぞ


 
I enjoyed golf with my colleagues.
  先生達とゴルフを楽しみました。


 
We went around 18 courses.
 18ホール廻りました。


 
My score was 118, anyway, it was very fine today,
  スコアは118でした。とにかく天気がよかったので、


 
so we felt refreshed.
  リフレッシュしました。


 
After I came back home,
  家に帰ってから、


 
I went cycling to the place nearby.
  近くの場所にサイクリングに出かけました。


 
It takes me only 10 minutes and
  たった10分で行けて、


 
I can see a beautiful scenery. My house is beside the red bridge.
  きれいな景色が見れます。赤い橋の近くに家があります。


Can you see a valley? That’s the zero magnetic field on the median tectonic line.
  谷が見えますか?中央構造線に乗っているゼロ磁場です。
 



 
This is the very famous shrine in my village called Atsuta jinja.
  わが村でとても有名な熱田神社です。

No comments:

Post a Comment