Saturday, November 9, 2013

9th Nov. Colored Leaves Around My House 近所の紅葉だぞ

Colored Leaves Around My House
11月9日 近所の紅葉だぞ


 
In the morning, I made oyakodon, a bowl of rice topped with chicken and eggs.
  朝、親子丼を作りました。


 
It was delicious.
  おいしかったです。


 
I replenished a tank with kerosene. Although it cost US$150, once I fill it up it last at least 8 months.
  灯油をタンクに補充しました。15000円かかりますが、一旦満タンにすると、最低8ヶ月はもちます。プロパンガスで風呂に入っていた、去年までよりよっぽど安いです。




 
Around noon, I went cycling.
  昼頃、サイクリングに出かけました。




 
I saw a lot of beautiful sceneries.
  たくさんきれいな景色を見ました。


 
Maybe nobody can use this stairway.
  誰もこの階段を使えないと思いますが・・・。


 
This vending machine can speak Osaka-ben and Kyoto-ben dialects.
  この自動販売機は大阪弁と京都弁が話せます。


 
I made my special Mabo-tofu but I ran out of garlic.
  特製麻婆豆腐を作りました。ニンニクを切らせておりました・・・。



e had a drinking party in the evening, but I forgot to take a photo. Around midnight, I came back to my school and slept in my car.
  夜、飲み会がありましたが、写真を撮り忘れました。12時頃学校に帰り、ホテルエブリィで眠りました。

No comments:

Post a Comment