Tuesday, December 17, 2013

17th Dec. I failed to watch the number. 見逃したぞ

I failed to watch the number.
12月17日 見逃したぞ


 
When I arrived at school, I found that I failed to watch the number “111111” km of mileage. Maybe I was on the way from Azumino at that time.
  学校についた時、走行距離111111kmを見逃したことに気付きました。あぁ~・・・多分その時は安曇野からの帰り道でした。


 
We are supposed to show our result of the term 2 at the closing ceremony. Now we are practicing.
  終業式で2学期の成果を発表することになっています。今、練習中です。



 
At night, I waxed my ski for the first time this season.
  夜、今シーズン初のスキーワックスをかけました。


 
My previous house was too small to wax skies. On the other hand, my present house is big enough. 2 rooms are available for ski maintenance.
  前の家はスキーワックスには狭すぎでしたが、今度の家は十分な広さがあります。スキー板の為に2部屋使えます・・・笑

No comments:

Post a Comment