Friday, December 27, 2013

27th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
12月27日 終業式だぞ


 
We had a closing ceremony today and our presentation was pretty good.
  終業式でした。発表はとてもよかったです。


 
All of my students did very well this term. Thank you for your trouble and have a good winter vacation.
  子どもたちは皆、よくがんばりました。お疲れ様でした。よい冬休みを!



 
I expect a huge snowfall this season. Hahaha
  今シーズンは大量の雪を期待します。


 
Before I went to a drinking party, I found that the mileage of my car displayed an interesting number.
  飲み会に行く前に走行距離が面白いことになっていました。


 
We enjoyed the party at night.
  飲み会を楽しみました。

No comments:

Post a Comment