Saturday, December 7, 2013

7th Dec. At last, I went skiing. ようやくスキーだぞ

At last, I went skiing.
12月7日 ようやくスキーだぞ


 
I got up at 6 and prepared for ski. The ski room is very useful.
  6時に起きて、スキー準備をしました。スキー部屋は便利です。


 
I set up the second floor in my car.
  車の中に2階を作りました。



 
This is my home ski field since this season. Although there is only a few snow at the bottom…
  今シーズンからのホームゲレンデです。ちょっとしか雪がありませんが、


 
We can go up to the top by gondola.
  ゴンドラで頂上までいけます。


 
The ski field “Fujimi Panorama” has a bus for moving from parking to gondola. Amazing! It may be a temporarily transportation until enough snow fall comes.
  富士見パノラマには駐車場からゴンドラまでバスがあります。お~!!でも十分な雪が降るまでの一時的なものかも知れませんが・・・。


 
Skiing is fun.
  スキーは楽しい!


 
Though I changed my home ski field, I never change my lunch, hahaha…
  ホームゲレンデは変わりましたが、昼食は変わりません・・・笑


 
Oden is yummy.
  おでんはおいし~い!


 
CX-5 parked beside super EVERY. Oh, beautiful car!
  CX-5が隣に停まりました。きれいな車じゃ。


 
From the ski field, we can see Mt. Fuji.
  富士見パノラマからは文字通り、富士山が見えます。


 
I enjoyed snowboard for only 1 hour.
  1時間だけスノボを楽しみました。

No comments:

Post a Comment