Sunday, February 23, 2014

23rd Feb. Official Approval 検定だぞ

Official Approval
2月23日 検定だぞ


 
The temperature around my house was minus 9 degrees in the morning.
  家の周りの気温は-9℃でした。


 
The temperature at the mountain pass was minus 11 degrees. These are not so different.
  峠の気温は-11℃でした。そんなに変わりませんねぇ~。


 
Thanks to snow shoveling, chair lifts managed to work.
  雪かきのお陰で何とかリフトが動きます。


 
I took the final official approval as usual season.
  恒例行事の最終検定を受けました。


 
There were 50 candidates.
  50人の受験者がいました。


 
Although we did our best,
  ベストを尽くしましたが・・・


 
We failed it as usual season.
  例年通り落ちました。

No comments:

Post a Comment