Saturday, February 8, 2014

8th Feb. Heavy Snow 大雪だぞ

Heavy Snow
2月8日 大雪だぞ


 
It was snowing heavily so…
  雪が激しく降っていました。だから・・・


 
I went skiing as usual. Hahaha~
  いつも通りスキーに行きました。


Time to ride on my fat ski!!!
  ファットスキーの出番です。


 
I enjoyed deeeeeeeeep snow and
  深雪と


 
bumpy slope a lot.
  コブ斜面をたくさん楽しみました。


 
It was snowing heavily all day long.
1日中激しく雪が降っていました。


 
Almost blizzard!
  ほとんど猛吹雪きでした。



 
CX-5 was covered with snow like this picture but…
  CX-5は雪に覆われておりましたが、


 
I could start easily.
  簡単に発進できました。恐るべしCX-5。

No comments:

Post a Comment