Thursday, March 20, 2014

20th Mar. Battery バッテリーだぞ

Battery
3月20日 バッテリーだぞ


 
Because I forgot turning off its headlight after I passed a tunnel, a battery was dead. Fortunately I can recharge it myself, because I have 2 cars. It won’t happen on CX-5. Its headlight is automatic.
  トンネルを出てヘッドランプを切り忘れたのでバッテリーがあがってしまいました。でも車を2台持っているので自分で復旧できます。CX-5は自動で点灯消灯するのでこれは起こりません。


 
I tidied up my classroom.
  教室を片付けました。


 
I wrote a message to the teachers who leave my school.
  転退職される先生方へメッセージを書きました。


 
Although I went to see at a hospital, I was not able to see her. It was too late, so I left a gift.
  お見舞いに行きましたが遅すぎて会えませんでした。面会時間ってあるのですね・・・見舞いに慣れてないことは幸せなことかも知れません。親戚一同、健康すぎなのでしょうか・・・

No comments:

Post a Comment