Sunday, March 30, 2014

30th Mar. Submergence 水没だぞ

Submergence
3月30日 水没だぞ


 
It was raining heavily so I went to a barber instead of skiing. Then the terrible accident occurred.
  大雨だったのでスキーに行かず散髪に行きました。そこで大変なことが起きました。


 
After I had my hair cut, I tried to rush to a parking because I didn’t want to get wet. On the way, my mobile phone dropped from my pocket into a narrow side ditch. The current was strong so when I noticed it I couldn’t find it.
 My mobile phone always has a strap, but just yesterday it was broken. Darn!
  散髪の後、雨にぬれないように駐車場に走って行こうとしました。その途中、携帯電話がポケットから側溝に落ちました。流れが速かったので、気付いた時にはありませんでした。なんて最悪なタイミング・・・
 いつも落ちないようにストラップをつけているのですが、ちょうど昨日壊れたばかりでした。


I visited a docomo mobile phone company and got a temporary phone. Thanks to insurance I will be able to get the same mobile for free. I can get it tomorrow PM.
  ドコモに行って代替機種を手に入れました。保険のお陰で明日の午後にタダで同じ機種が返ってきます。


 
It time to change tires.
  タイヤ交換の時期!


 
Washing cars is fun!
  洗車は面白いです。


 
YAMANEKO's are ready.
  山ネコは準備完了!

No comments:

Post a Comment