Monday, March 31, 2014

31st Mar. Renewal 更新だぞ

Renewal
3月31日 更新だぞ


 
I visited a police office and renewed my driving license.
  警察で運転免許の更新をしました。


 
I watched a movie for 30 minutes. I have to wait for 1month until I get a new license. It’s OK, anyway I succeeded to renew it.
  映画を30分見ました。新しい免許を受け取るのに1ヶ月かかります。まぁ更新はできたので待てばいいでしょう。


 
On the way, I found the signboard. Cherry blossoms season will come soon.
  看板を見つけました。桜の時期が間もなくきます。


 
I stuck name seal on the students’ lockers.
  子ども達のロッカーに名前シールを貼りました。


 
What a beautiful scenery!
  きれいな景色です!


 
After we took a light meal together,
  軽食を取った後、


 
I gave No. 393 YAMANEKO to my principal, No.394 YAMANEKO to the deputy principal, No.395 to Yuri, No.396 to Yukari. Thank you for your trouble!

  山ネコNo.393を校長先生へ、394を教頭先生へ、395をyuri先生へ、396をyukari先生へ渡しました。お疲れ様でした。

2 comments:

  1. ヤマチャーン♪ブログ見たよ♪ヤマネコさんアリガトウ((T_T))元気でね♪fromバーバラ

    ReplyDelete
  2. バーバラさん
    コメントありがとうございます。山ネコ大事にしてくださいね~。毎日ブログは更新していますのでまた~!

    ReplyDelete