Tuesday, May 13, 2014

13th May. A lot of events たくさんの行事だぞ

A lot of events
5月13日 たくさんの行事だぞ


 
We practiced track-and-field events in the morning.
  朝陸上の練習をしました。


 
We enjoyed a memory game with the ALT teacher Bob.
 ALTのBob先生と神経衰弱を楽しみました。


 
We had a welcome party for the 1st grade students, and then
  1年生を迎える会を行い、
 


 
We taught a dance, which my students did it 2 years ago, to the 3rd grade students.
 3年生に子ども達が2年前にやったダンスを教えました。


 
We learned the coordinated group gymnastics from the 6th grade students.
  6年生から組体操を習いました。


 
I put marks on the school ground to help students line up. We had a lot of events today.
  整列の為にマークを打ちました。今日はたくさん行事がありました。

No comments:

Post a Comment