Friday, May 23, 2014

23rd May. Meeting, Rehearsal 会議・リハーサルだぞ

Meeting, Rehearsal
5月23日 会議・リハーサルだぞ

 
In the morning, all of the teachers who work at Kami-Ina district (maybe more than 1,000 teachers) came together and had a meeting. Students have a school break today but…
  上伊那中の1000人位の先生達が集まり、会議がありました。子ども達は今日休みですが・・・


 
We visited the Takato-kaku hall to rehearse our presentation tomorrow.
  高遠閣を訪れ、明日のリハーサルをしました。


I stuck some papers and made device.
  模造紙を貼り付け、工夫を凝らしました。
[Movie] My device動画:(12 sec)


 
After a long time away, I walked around Takato Joshi Park nearby.
  久しぶりに近くの高遠城址公園を歩き




 
I saw an acupuncturist doctor. I felt refreshed.
  鍼灸にかかりました。リフレッシュしました。

No comments:

Post a Comment