Sunday, May 25, 2014

25th May. Golf, Cycling ゴルフ・サイクリングだぞ

Golf, Cycling
5月25日 ゴルフ・サイクリングだぞ


 
It was my first time that I slept in CX-5. It’s comfortable like Super EVERY.
  CX-5の中で寝たのは初めてです。まったく問題なし!スーパーエブリィと同じく快適です。


 
I parked it in the shade of a tree and
  木陰に駐車して、


 
worked for a while.
  少し仕事をしました。


 
Around noon, I visited a golf driving range.
  昼頃、ゴルフ練習場に行きました。


 
I am supposed to play golf at a golf course so I need practice.
  来週ゴルフコースを回ることになっています。練習が必要なのです。


 
I used my own golf set for the first time. It works very well especially my favorite, No.5 iron.
  新しいゴルフセットを使うのは初めてですが、よい感じです。特にお気に入りの5番アイアンは最高です。


 
After golf, I cycled along the airport.
  ゴルフの後、サイクリングに行きました。
 



 
Riding bicycle relaxes me.
  自転車に乗っていると落ち着きます!


 
By chance, a small airplane landed.
  たまたま小さな飛行機が着陸しました。


 
It looks like a Tongan airplane.
  トンガの飛行機みたいです。


 
I had a good time
  よい休日でした。

No comments:

Post a Comment