Monday, May 5, 2014

5th May. Karuizawa 軽井沢だぞ

Karuizawa
5月5日 軽井沢だぞ


I visited Karuizawa.
  軽井沢を訪れました。


 
There were great many people because it’s Golden Week now.
  ゴールデンウィークなので凄い人でした。


Enjoyed sightseeing,
  観光を楽しみました。

 
 
Karuizawa is famous for outlet stores so I bought shoes and
  軽井沢はアウトレットで有名です。靴を買いました。


 
On the way back, I bought the stuffed toys ”Loaf of Bread” Jac told me that my car ”Super Every” is called “a loaf of bread” in China. These stuffed toys are so cute and similar to my car.
  帰り道に一斤パンのぬいぐるみを買いました。ついでに仲間のフランスパンも買いました。Jacさんが中国で英語を教えていた時に、中国人は我が愛車スーパーエブリィのことを一斤のパンと呼んでいたと知らせてくれました。とてもかわいらしくてエブリィに似ています。
 

No comments:

Post a Comment