Friday, June 13, 2014

13th Jun. Hornet スズメバチだぞ

Hornet
6月13日 スズメバチだぞ


 
We finished the last practice of track & field. I hope you good luck on Sunday!
  最後の陸上練習を終えました。日曜日がんばりましょう。


 
I poured water into a swimming pool for cleaning a purifying facility.
  浄化装置掃除の為にプールに水を入れました。


I found a hornet there. Of course…
  そこでスズメバチを見つけました。もちろん


 
I got rid of it.
  駆除しました。


 
There are a lot of long-legs wasps, hornets this year around my school. Scarily!
  今年はたくさんアシナガバチやスズメバチがいます。恐ろしい・・・


 
After school, I made my special white board. I’ve almost done it.
  特製ホワイトボードを作りました。ほぼ完成です。


 
Grilled slices of meat is delicious.
  焼肉はうまい!

No comments:

Post a Comment