Sunday, June 1, 2014

1st Jun. Airport 空港だぞ

Airport
6月1日 空港だぞ


 
I haven’t taken a train for a long time.
  久しぶりに電車に乗りました。


I walked along the airport. It takes 2 hours.
  空港に沿って歩きました。2時間かかります。


 
They are running the festival called Shinshu Yumekaidou festival.
  信州夢街道フェスタがありました。


 
By chance I saw an airplane.
  たまたま飛行機を見ました。


 
There are only 2 airplanes a day.
  1日に2本しかありません。


 
After a long time away, I visited one of my favorite Chinese noodles restaurant. I added 10 cloves of garlic.
  久しぶりにきまぐれ八兵衛に行きました。10個搾りニンニクたっぷりです。


 
On the way back, I played golf a little and took a bath there.
  帰りにゴルフを少しやり、風呂に入ってきました。この場所なかなか使えますなぁ~。

No comments:

Post a Comment