Saturday, June 28, 2014

28th Jun. Bag バッグだぞ

Bag
6月28日 バッグだぞ


YAMANEKO photos have come from all parts of the world. Thank you so much! This time it came from Hong Kong.
山ネコ写真が世界から届きました。ありがとうございます。今回は香港からです。

香港のGladysさんより
 
 
 
From Gladys in Hong Kong.  28th Jun.2014
Here is YAMANEKO in Hong Kong. He visited the very famous temple called Wong tai sin temple with Gladys, who was in Osaka last week.
 山ネコは香港にいます。とても有名なWong tai sin templeというお寺に、先週大阪に来ていた
Gladysさんと行きました。

http://torojiro.blogspot.jp/2010/09/yamaneko-photos-from-all-over-world.html



 
I marked a lot of papers.
  たくさんの丸付けをしました。


 
I bought a plenty of snacks for teachers room.
  職員室用に大量のお菓子を買いました。


I had my hair cut.
  散髪に行き、


 
I got this shopping bag for free at a car shop.
  オートバックスでDMハガキを持って行き、手に入れました。ハッハ~。


 
After I came back home, I thought what should I do this…
  帰ってから、これをどうしようかと考えました。


 
I decided to throw it away outside.
  外に捨てることにしました。

No comments:

Post a Comment