Sunday, July 20, 2014

20th Jul. Okayama 1 岡山だぞ1

Okayama 1
7月20日 岡山だぞ1


 
I slept in a bus. When I woke up…
  バスの中で寝ました。起きた時、


 
I was in Okayama prefecture.
  岡山県におりました。


 
About 10 years ago, I visited here.
  10年程前にここを訪れました。


 
I had a rest at the Internet Café.
  ネットカフェで休み、


 
Around noon, I met soroban girls Manami and Kimika at the station. We had lunch right away because…
  昼頃、そろばんガールズのManamiさん、Kimikaさんと駅で会いました。直ちに昼食をとりました。なぜなら


 
soroban girls are good at eating.
  そろばんガールズは食べるのが得意だからです。


 
Around 5 o’clock, we visited the Korakuen Garden
  5時頃、後楽園
 
 


 
and
  そして


 
Okayama Castle.
  岡山城を訪れました。


 
We experienced very Okayama.
  岡山っぽい所を味わえました。


 
After taking bath,
  風呂の後、


 
We made reunion with Hirono and Yuka, then we had a good drinking party.
  再会を果たし良いTonga飲み会となりました。

No comments:

Post a Comment