Monday, August 11, 2014

11th Aug. Hong Kong 香港だぞ

Hong Kong
月11日 香港だぞ 


After the wedding party, I stayed a hotel where they prepared.
  結婚式の後、用意してもらったホテルに泊まりました。


I remembered that I was going to Hong Kong today. I prepared quickly and took a highway bus at 1 PM. I'm backpacker and am traveling very light all the time.
  そうでした。今日、香港に行くのでした。急いで準備して1時に高速バスに乗りました。バックパッカーなのでいつでもどこへでも出発できます。


I ate tick white noodles at Namba station in Osaka.
  大阪難波でうどんを食べました。


Around 9 PM, I took an airplane, Peach Aviation.
  9時頃、ピーチ航空に乗りました。


After 3 hours flight, I arrived at Hong Kong. There I found that I left YAMANEKO doll in my house. Oh man!
  3時間後、香港に着きました。そこで家に山ネコを置いてきたことに気づきました。やっちまった~。


My buddy picked me up at the airport.
  友達が空港で迎えてくれました。


Although it was very late, they took me to the very Hong Kong place and 
  これぞ香港な場所へ行き、


We ate very Hong Kong food.
  これぞ香港を食しました。


Thank you for inviting me Justin and Gladys. I'm very happy to meet you two in Hong Kong.
  お招きいただきありがとうございます。Justinさん、Gladysさん。香港で再会できて光栄です。


I will be albe to stay Justin's house while I am in Hong Kong. Thank you very much.
  香港にいる間、Justinさんの家に泊まれます。ありがたいです。

No comments:

Post a Comment