Wednesday, August 13, 2014

13th Aug. Big Buddha 大仏だぞ

Big Buddha
8月13日 大仏だぞ 


I was traveling alone around eastern part.
  1人で周りました。


I ate noodles.
  麺を食べました。


I visited Ngong Ping, though it was raining hard.
  大雨でしたが、昂坪を訪れました。


These are scenery there.
  その地の景色です。


I like the Big Buddha and
  大仏さんと



The place where is very holy.
  パワースポット好きです。




Around 7 PM, I came back to the central and had dinner with buddies.
  7時に街中(中環)に帰ってきて、友達と食事をしました。


Because of the rain my camera lens became foggy, but we had a very good drinking party.
  雨のせいで、カメラレンズが曇ってしまいましたが良い時間が過ごせました。

No comments:

Post a Comment