Friday, August 15, 2014

15th Aug. Fireworks Display 花火大会だぞ

Fireworks Display
8月15日 花火大会だぞ


 
What a beautiful morning glow!
  きれいな朝焼けですね~


 
I came back to Osaka at 5:30. I couldn’t sleep well because my seat was not a reclining type. That depends on the place next to an emergency exit.
  5:30に大阪に着きましたが、良く眠れませんでした。非常口近くだったのでシートがリクライニングしない席だったのです・・・。


 
Around 7, I visited my aunt’s house and took a nap, then I departed there around 10.
  7時頃、伯母の家を訪れ仮眠して、10時頃出ました。中国より短いし・・・


 
 At Nagoya, I got off a train and ate noodles and mabo-tofu. Around 2, I left for Nagano by bus.
  名古屋で電車から降りて、麺と麻婆豆腐を食べ、2時頃長野に向けてバスに乗りました。


 
 ↑I came back home around 5. After 30 minutes, I went to the Suwa Fireworks Display.

  5時頃帰ってきて、30分後、諏訪花火大会に行きました。



















 ↑This is one of the greatest fireworks display in Japan. I’m happy to be in time.

  日本ですごいと言われる花火大会の1つです。間に合ってよかった~。

No comments:

Post a Comment