Thursday, August 28, 2014

28th Aug. Badminton バドミントンだぞ

Badminton
8月28日 バドミントンだぞ


 
Our swimming class was canceled due to bad weather so we swam at a gymnasium.
  悪天候の為、プールは中止になりました。なので体育館で泳ぎました。


 
We had school lunch with the 2nd grade students. We had a very good time.
  2年生と交流給食がありました。楽しい時間でした。


 
After school, I enjoyed badminton with my colleagues. I’d like to continue this activity every week for our health.
  放課後、先生達とバドミントンをしました。健康の為、週1回で続けていきたいです。

No comments:

Post a Comment