Monday, August 4, 2014

4th Aug. Welcome Back おかえり~だぞ

Welcome Back
8月4日 おかえり~だぞ


 
In the morning, I used iPad a little. We have iPad class tomorrow.
  朝、少しiPadを使いました。明日講習会があります。


 
I ran a swimming class as well today.
  いつも通り水泳授業を行いました。


 
Just before I left my school, I removed a honeycomb. Scary!
  学校を出る前に蜂の巣を落としました。こわ~!


CX-5 came back from a car dealer. Welcome home!
  CX-5さんが入院先から帰ってきました。おかえり~!


 
The dent was completely fixed, but…
  ヘコミは完璧に直っておりました。が・・・


 
It cost US$500. Oh my goodness!
  5万円かかりました・・・ひょえ~!

No comments:

Post a Comment