Friday, August 8, 2014

8th Aug. Delivery 配達だぞ

Delivery
8月8日 配達だぞ


 
I delivered steamed bums to a lot of customers with the boss.
  社長とたくさんの配達に行きました。


 
Here is a restaurant.
  ここは食堂です。


 
Here is a supermarket called Nishizawa.
  ここはニシザワショッパーズ。


 
After we came back to the factory, I made monaka, a wafer cake filled with bean jam, and
  帰ってから最中を作り、


 
moved to the branch factory in Komagane city. On the way, we took raw materials from a freezer.
  途中材料を冷凍庫から取り出してから、駒ヶ根の支店へ出かけました。


 
There is the branch in Komagane (Akaho).  
 これが赤羽饅頭赤穂店。


 
This is the part of a supermarket Tsuruya.
スーパーツルヤの一角です。


 
The staff told me how to make dorayaki, two small pancakes with bean jam in between.
  スタッフの方がどら焼き作りを教えてくれました。


 
Amazing!!
  すっげ~。


 
Thanks to their help, I managed to make it.
  お陰様で何とか作ることができました。


 
They are careful about its maintenance especially cleaning.
  機械の維持管理に気をつけています。



 I learned a lot of important things by experience. Thank you very much Akahane steamed bum limited partnership.
  たくさんのことを経験により学べました。赤羽菓子店さんありがとうございました。

No comments:

Post a Comment