Sunday, September 14, 2014

14th Sep. Transplantation植え替えだぞ

Transplantation
9月14日 植え替えだぞ


 
I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Since the small pine tree on the moss died.
  コケの上の小さな松の木(枝か?)が枯れたので・・・


 
I transplanted new one which is from Toki city.
  土岐で拾ってきた新しいのを植え替えました。これ育つのか??


 
This is Yosakoi (Japanese traditional fishermen’s dance) Festival in Suwa city.
  諏訪のよさこい祭り!

 
 
I went around the lake Suwa (10 miles) by bicycle.
  自転車で諏訪湖一周しました。16kmです。



At night I ate grilled beef and pork all I wanted. Because I was concentrated on eating I forgot to take a photo.
  夜たらふく焼肉を食べました。食べるのに集中していたので写真を撮り忘れました。

No comments:

Post a Comment