Monday, September 22, 2014

22nd Sep. School Excursion 遠足だぞ

School Excursion
9月22日 遠足だぞ


 
We had a school excursion today.
  遠足がありました。


 
This is the part of the median tectonic line.
  中央構造線の一部です。


 
We went throw 3 tunnels.
  トンネルを三ヵ所通りました。


 
It has just died. Poor snake…
  ちょうど死にたてでした。かわいそうに・・・


 
We visited the Onshouji temple.
  遠照寺に行きました。


 
This cat must be the Goddess of Mercy.
  このネコが観音様に違いない!


 
The final destination was near my house.
  最後の目的地は家の近所でした。


 
We walked 1.4 miles and my pedometer showed 28,047.
  22km歩いて、歩数計は2804歩でした~。よく歩きました。

No comments:

Post a Comment