Monday, September 29, 2014

29th Sep. Lion Dance 獅子舞だぞ

Lion Dance
9月29日 獅子舞だぞ


 
I drew line for a marathon competition next month.
  来月のマラソン大会の為に線をかきました。


 
We had an eyesight test.
  視力検査をしました。


 
I visited a swimming pool because the trader came to my school and I had something to ask him to make a manual.
  業者さんが来て、プールマニュアル作りの為に聞くことがあったのでプールを訪れました。


 
We called in the performers.
  芸者さんを迎えました。


 
They showed us a lot of Japanese traditional dance.
  たくさんの日本の伝統的な踊りを見せてくれました。


 
Especially the lion dance was very attractive.
  特に獅子舞が魅力的でした。
 

No comments:

Post a Comment