Tuesday, September 9, 2014

9th Sep. Green 緑だぞ

Green
9月9日 緑だぞ


 
I jogged in the morning with students.
  子ども達と朝ジョギングしました。


 
The swimming pool has become green within 1 week since we finished the class.
  水泳授業が終わって1週間以内でプールが緑になりました。


 
Our rice plants are still green.
  稲はまだ緑色です。


 
They’ve remembered a lot of English words thanks to Bob.
  Bob先生のお陰でたくさんの英単語を覚えました。


 
During 20 minutes break, we played tag with the whole school students.
  20分休みに全校で鬼ごっこをしました。


 
We practiced our traditional acting.
  伝統芸能の練習をしました。


 
I have the whole school P.E class I have to run tomorrow.
  明日全校体育があります。

No comments:

Post a Comment