Saturday, October 25, 2014

25th Oct. Celebration of the 1000th article 祝!1000記事目だぞ

Celebration of the 1000th article
10月25日 祝!1000記事目だぞ



 This is the 1000th article of the Continuation of YAMANEKO’s diary 2. I’ve written a great many articles after I came back from Tonga, I thought I cannot write it as I was in Tonga but actually I continue writing blog, hahaha.
  これが「続・山ネコの日記2」になって1000記事目です。帰国してから帰ってからも、たくさん書いたものですねぇ~。トンガ生活のようには書けないと思っていましたが、変わらず書き続けております。笑


 
We found that the 6th grade students wrote comments to cheer for our concert. Thank you very much.
  6年生が応援メッセージを書いてくれました。ありがとうございます!


 
We had a very big opportunity to perform our play in front of local residents.
  地域の人々の前で発表する大きな舞台です。


 
Although I have no time to take nice photos, all of my students did very well.
  良い写真を撮る時間がありませんでしたが、皆良くやってくれました。


 
A lot of local teachers helped us. We really appreciate.
  たくさんの方々に支えてもらいました。感謝しております。

No comments:

Post a Comment