Monday, November 3, 2014

3rd Nov. Abacus & Mathematics Meeting 2 そろばん算数部会だぞ2

Abacus & Mathematics Meeting 2
11月3日 そろばん算数部会だぞ2だぞ


 
I went jogging in the early morning.
  早朝ジョギングに行きました。


 
I couldn’t see any moncky.
 サルに会えませんでした。


 
I gave No. 400 memorial number YAMANEKO to Akihiko. Thank you for waiting!
  No.400のメモリアルナンバー山ネコをAkkunに渡しました。おまちどう様でした。


 

We visited the zero magnetic point where they really wanted to go.
  彼らが行きたがっていたゼロ磁場に行きました。


 
Although I have never got any power, I felt like we got power a little bit this time, or
  今までパワーを感じたことがありませんでしたが、今回は少し感じたように思うか・・・

 
we were pretending to get power.
  または感じているフリをしています。笑


 
After that we visited the bakery and ate the most famous croissant in the world.
  その後、世界一有名なクロワッサンを食べました。


 
Once we came back to my house and them,
  一旦我が家に帰ってきて、


 
enjoyed sightseeing.
  観光を楽しみました。


 
The most attractive place to visit is the median tectonic line park.
  もっとも魅力的な観光スポットは中央構造線公園でしょう!


 
After we took a photo in front of my house,
  家の前で写真を撮ってから



we visited Takato-joushi park.
  高遠城址公園に行きました。


Takato steamed pancake is one of the special products in my district.
  高遠饅頭は特産の1つです。


Around noon, we visited Iijima restaurant where is famous for a very big  sauce cutlet.
  お昼頃、ソースカツ丼で有名な飯島食堂に行きました。


we got a food baby.
  満腹になりました。


Around 2 PM, we visited Suwa city and took a foot bath and then
  2時頃、諏訪に行き足湯に入りました。そして、


They took their train and went back their place. Thank you for coming. See you next time perhaps in Kyoto.
  電車に乗って帰って行きました。来てくれてありがとうございます。次回は京都部会で会いましょう!


Suwa is nice city for sightseeing.
  諏訪は観光に良い町です。

No comments:

Post a Comment