Monday, January 12, 2015

12th Jan. Lesson Beforehand Exam 事前講習だぞ

Lesson Beforehand Exam
1月12日 事前講習だぞ


 
The temperature was minus 6 degrees in the morning.
  今朝はマイナス6度でした。


It was completely fine today.
  完璧な晴れでした。


 
I took the lesson beforehand my final exam.
  最終試験の為の事前講習を受けました。


 
I took gondola 4 times, chair lifts 14 times, learned about technique and my weak points. 
  ゴンドラ4回、リフト14回、技術的に直すべきポイントを習いました。


 
They regulated this course for us, so we skied with more than 30 miles/h speed.
  規制されたコースを使えたので、50km以上でガンガン飛ばしておりました。


 
I hope to pass the exam.
  受かればいいのに・・・。

No comments:

Post a Comment