Thursday, January 15, 2015

15th Jan. Snow Shoveling 雪かきだぞ

Snow Shoveling
1月15日 雪かきだぞ


 
It was not snowing when we jogged in the morning.
  朝ジョギングした時は雪は降っていませんでした。


 
Around 10 o’clock, it started snowing heavily.
  10時頃雪が降り始めました。


 
We had to remove a lot of snow.
  たくさんの雪をかかなければなりませんでした。


 
 

Yet we are used to snow shoveling.
  雪かきは慣れっこです。


 
Since I was so hungry, I gave up snow shoveling around my house within 30 minutes.
  お腹が空いていたので、家の周りの雪かきは30分であきらめました。


 
I bought a new ski goggle by the Internet auction. It has a ventilation fan function.

  新しいスキーゴーグルを手に入れました。換気扇が付いています。

No comments:

Post a Comment