Saturday, January 3, 2015

3rd Jan. From Korea 韓国からだぞ

From Korea
1月3日 韓国からだぞ


Around noon, I visited Matsumoto bus station and took Marie, who was the Peace Corps Volunteer in Tonga, and her husband Stephen. Long time no see and welcome to Japan! We visited Jouyama Park,
  昼頃、松本バスターミナルを訪れ、トンガでピースコ-プボランティアだったMarieさんと旦那のStephenさんを迎えました。お久しぶりです。ようこそ長野へ~!

The articles related to Marie.


 
Matsumoto castle,
  松本城を訪れて、
 
 
 
 




and ate buckwheat noodles (soba).
  そばを食べました。


 
Following that we moved to Suwa city then,
  その後、諏訪に移動して、


 
enjoyed a foot spa.
  足湯を楽しみました。


 
we took a written fortune at the Suwa Taisha Shrine. The result was so so as well today.
  諏訪大社でおみくじを引きました。結果はまたまずまずでした。


 
Around 8:30, finally we came back to my house and enjoyed takoyaki party. Everything looks very new for them. I’m happy to sightseeing with you today. We are going to ski tomorrow.

  8時半頃、やっと家に帰ってたこ焼きパーティーをしました。全てが新しいようでした。一緒に観光出来て嬉しいです。明日はスキーに行きます。

No comments:

Post a Comment