Wednesday, February 11, 2015

11th Feb. Lake Shirakaba 白樺湖だぞ

Lake Shirakaba
2月11日 白樺湖だぞ


I went skiing with Mr. Hiroaki
  Hiroaki先生、


and Ms Andre to Shirakaba Kokusai ski field
  Anddrea先生と、白樺国際スキー場と



and Shirakaba 2 in 1. After a long time away, I visited 2 ski fields in a day.
  白樺2in1に行きました。久しぶりに1日に2箇所のスキー場に行きました。学生の頃はよく1週間に8回スキーに行っていましたが・・・。


We enjoyed bumpy slope,
  コブ斜面、


pole course
  ポールバーン、


and steep & natural course.
  未圧雪の急斜面を楽しみました。


It was very fine all day long. We had a fun time.
  一日中快晴でした。楽しい一日でした。

No comments:

Post a Comment