Saturday, February 21, 2015

21st Feb. Grilled Slices of Meat 焼肉だぞ

Grilled Slices of Meat
2月21日 焼肉だぞ


 
I enjoyed skiing at Fujimi Panorama.
  富士見パノラマでスキーを楽しみました。


 
I took a lesson to improve my level.
  上達の為レッスンを受けました。


 
Mostly, we skied on a bumpy slope.
  主にコブを滑りました。


 
It was very fine today so I saw the Mt Fuji clearly.
  とても天気が良かったので、富士山がハッキリ見れました。


 
At night, I ate grilled slices of meat all I wanted.
  夜、焼肉をたらふく食べました。

No comments:

Post a Comment